خرید کادو خاص ، کادو خاص چی بخرم؟ | کادونت

عنوان مقاله در بلاگ کادونت

خرید کادو خاص

خرید یک کادو خاص گاهی اوقات میتواند از کار در معدن هم سختتر باشد. از سردگمیها و نگرانیها گرفته تا زمانهای زیادی که صرف خرید یک کادو خاص و مناسب میکنیم. از فکر کردنهای شبانه روزی به اینکه چه چیزی او را بیاندازه خوشحال میکند، تا استرسی که تا لحظه تحویل و باز کردن کادو تحمل میکنیم.

بلاخره انتظار به پایان میرسد و ما ناگزیر باید هدیهای که تدارک دیدهایم را به او تحویل دهیم. اوج هیجان زمانی است که او کاغذ کادو را پاره یا در جعبه را باز میکند. لحظه موعود فرا میرسد؛ لحظهای که با دنیا عوض نمیکنیمsmiley. نگاه پر از شور و شوق او ، همان چیزی که ساعتها و حتی روزهایمان را صرف آن کردیم تا به این لحظه برسیم. دیگر هیچکدام از سختی های گذشته برایمان اهمیتی ندارد ، حتی به آن فکر هم نمیکنیم و نخواهیم کرد.

کادونت کادویی خاص که میتونه به سلیقه خودش انتخاب کنه

خرید کادو خاص همیشه هم سخت نیست! 

ما هر ساله وقت و هزینه زیادی را صرف خرید کادو خاص برای دوستان و خانواده میکنیم. گاهی از کادویی که میدهیم بسیار خوشحال میشوند گاهی هم از نگاهشان میتوان فهمید زیاد باب میلشان نبوده؛ اما ایراد کار کجاست؟ برای خرید یک لباس مناسب زمان زیادی را از دست دادیم ، پول قابل توجهی هم بابت آن پرداخت کردیم اما ...

خاص بودن در نگاه انسانها نسبی است برای اینکه بتوانیم خاصترین کادو را برای شخصی انتخاب کنیم کافیست به نیازها و علایق آنها توجه داشته باشیم. با بررسی این موارد به این نتیجه میرسیم که کادو دادن آنقدرها هم که ما فکر میکریم سخت نبوده.

 

 

گاهی گرانتر بودن به معنای خاصتر بودن نیست!

هر وقت صحبت از کادو خاص میشود ناخود آگاه نگاهها به سمت ساعتهای لوکس، جواهرات گران قیمت یا حتا لباسهای نفیس میرود اما باید این را بدانیم که همیشه اینطور نیست. معمولا افراد دوست دارند به آنها اهمیت داده شود، آنها دوست دارند شما از مشکلات و نیازهایشان آگاه باشید و به علایقشان اهمیت بدهید تا اینکه با خرید کادوهای چشمگیر و پر زرق و برق قصد خوشحال کردنشان را داشته باشید.

بعضی از آنها با یک تیشرت ساده خوشحال میشوند، بعضی با کتاب، بعضی با گلدانهای طبیعی و حتی عدهای هم با بلیت یک مکان تفریحی! این مدل کادوها در عین حال که خیلی گران نیستند بلکه بسیار خاص و منحصر بفرد به نظر میآیند. زمانی جذابتر میشود که  هم او را سوپرایز کنیم در عین حال خودش هدیهاش را انتخاب کند؛

 

اما چطور؟ با کادونت 

با کادونت برای او نوع کادو را مشخص میکنید اما او خودش مدلش را انتخاب میکند، چطور؟

heart برای او گلدان میخرید ولی خود فرد انتخاب میکند که کدام گلدان را داشته باشد. (کادونت گل و گلدون)

heart برای او بلیت یک مکان تفریحی آبی میخرید ولی خود فرد است که انتخاب میکند به کدام استخر یا پارک آبی برود. (کادونت تفریح آبی)

heart برای او لوازم آرایش میخرید ولی خود اوست که تنوع رنگی یا برندش را انتخاب میکند. (کادونت زیبایی)

heart برای او کتاب عکس (یا آلبوم)میخرید ولی او خودش عکس های آن را انتخاب میکند، عکس هایی که با آن خاطره دارد  (کادونت خاطره ها)

و چندین مورد دیگر مثل کادونت موسیقی، کادونت ورزشی، کادونت پوشیدنی و ... که میتوانید از طریق لینک زیر ، آنها را بررسی و با توجه به علاقه عزیزانتان از آنها سفارش دهید.

آشنایی با انواع کادونت