استارتاپی با موضوع کادو چی بخرم؟ در الکامپ 97

عنوان مقاله در بلاگ کادونت

کادونت با ارائه پیشنهاد های متفاوت برای هدیه دادن در مناسبت های مختلف در قالب کارت هدیه، در الکامپ 97 منتظر دیدار علاقه مندان و بازدیدکنندگان محترم خواهد بود. کادونت هدیه دادن و هدیه گرفتن را به تجربه و خاطره ای لذت بخش تبدیل کرده است.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک

نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور است که هر ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه برگزار می گردد بدون شک وجود همچین فرصتهایی باعث می شود که امکان گفتوگوی دوستانه و کارشناسانه بین مخاطبان و علاقهمندان مختلف یک استارتاپ فراهم شود. در دوره گذشته نمایشگاه الکامپ ۸۳۱ شرکت تجاری ۴۵۰ شرکت استارت آپ و ۳۹ شرکت خارجی حضور داشتند.

وبسایت رسمی الکامپ: http://iran-elecomp.com

محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

زمان و مکان برگزاری الکامپ

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک کامپیوتر و تجارت الکترونیک (به اختصار الکامپ) از تاریخ ششم الی نهم مرداد ماه ، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

مسیرهای منتهی به محل برگزاری:

  •  درب جنوب غربی: بزرگراه نیایش - خیابان سئول به سمت شمال - جاده اختصاصی نمایشگاه- ورودی اول
  • درب جنوبی : بزرگراه نیایش - خیابان سئول به سمت شمال - انتهای جاده اختصاصی نمایشگاه - روبروی درب اصلی باشگاه انقلاب
  • درب شمالی (ورودی پارکینگ طبقاتی): بزرگراه چمران به سمت جنوب - بعد از پمپ بنزین - مسیر کنار گذر
  • درب شمالی (تردد پیاده): بزرگراه چمران به سمت چهارراه پارک وی - پل عابر پیاده نمایشگاه بین المللی
  • درب شمالی (ورودی شماره 2 پارکینگ طبقاتی) :خیابان یمن - خیابان رشید فضل الله

شعار نمایشگاه الکامپ ۹۷

به گزارش ستاد اجرایی الکامپ با توجه به روند رو به رشد اقتصاد دیجیتال و لزوم توجه به این عرصه شعار "پیش به سوی اقتصاد دیجیتالی با توان ایرانی" نامگذاری شده است.

بهترین فرصت برای استارتاپهای نوپا

امسال با حضور بیش از ۳۰ صندوق سرمایه گذاری شتاب دهنده و مراکز رشد و پارک های علم و فناوری به عنوان تکمیل کننده چرخه زیست بوم استارتاپ ها، بهترین فرصت را برای استارتاپ هایی که تازه شروع به فعالیت کردهاند و یا برای ادامه فعالیت خود نیاز مبرم به سرمایه دارند را فراهم کرده است.

بیش از ۶۰۰ شرکت کننده در الکامپ بیست و چهارم

با توجه به اینکه زمان کمی برای ثبت‌ نام باقیمانده تا کنون بیش از ۶۰۰ شرکت و استارتاپ بالغ بر ۳۲ هزار متر مربع را در مرحله ثبت نام درخواست کرده اند. در میان ثبت‌نام‌کنندگان می‌توان به شرکت های پرداخت الکترونیکی و استقبال پرشور پیام رسان های داخلی اشاره کرد، همچنین هر سه اپراتور تلفن همراه نیز به الکامپ امسال آمده اند.

استارتاپی با موضوع کادو چی بخرم؟ در الکامپ 97 - کادونت

 

کادونت در الکامپ سال ۹۷ 

در حال حاضر کاربران زیادی از نقاط مختلف کشور از خدمات و محصولات کادونت استفاده مینمایند اما هنوز سایتها، استارتاپها و شرکتهای بسیاری وجود دارند که از خدمات و محصولات ما اطلاعات دقیقی ندارند، این در حالی است که همکاری سایتها و شرکتها و حتی استارتاپهای نوپا و یا قدیمی با ادونت میتواند به افزایش فروش و جذب مشتریان بیشتر آنها نیز کمک شایانی کند.

الکامپ فرصتی برای تعامل بیشتر

استارتاپ کادونت در بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ که در مرداد ماه سال جاری برگزاری میشود، به منظور معرفی استارتاپ و خدمات خود به شرکتها و استارتاپهای دیگر و علاقه مندان و همچنین جذب مخاطبان بیشتر حضور خواهد داشت.

بیست و چهارمین نمایشگاه بینالمللی ایران الکامپ 2018 با شعار "پیش به سوی اقتصاد دیجیتالی با توان ایرانی" از ششم الی نهم مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد و کادونت از ساعت 10 تا 18 در سالن 8-9 غرفه SB007 منتظر دیدار علاقه مندان و بازدیدکنندگان محترم خواهد بود.