کارت هدیه تفریح آبی چیه؟

عنوان مقاله در بلاگ کادونت

اگر اهل هیجان و تفریح هستید،

اگر به نشاط و سلامتی عزیزان تون اهمیت میدهید و به دنبال یه کادوی متفاوت و خاص هستید،

اگر میخواهید خاطره ای خاص و به یاد ماندنی برایش رقم بزنید

کارت هدیه تفریح آبی یک پیشنهاد فوق العاده ومتفاوت هست تا به عزیزان تون کادو بدهید و لذت ببرید.

 

کارت هدیه تفریح آبی چیه؟

 یک نوع کارت هدیه است مخصوص استفاده از مجموعه های آبی سراسر ایران شامل  پارک آبی، استخر، ماساژ و... .

 میتوانید کارت هدیه خود تون رو بسازید:

 به هر مبلغ دلخواه با هر عکس و متن دلخواه. 2 الی 3 روزه توی جعبه کادویی شیک رایگان تحویل بگیرید.

قیمت کارت هدیه برابراست با مبلغ کارت هدیه + هزینه ارسال. (قابل استفاده در سراسر ایران)

 

عزیزان تون با دریافت این کارت هدیه، میتوانند با مراجعه به سایت پول تیکت (درج شده پشت کارت هدیه)، پارک آبی یا استخر مورد علاقه خود را انتخاب کنند و به کلیه اطلاعات اعم از آدرس، قیمت، ظرفیت، تصاویر، سانس ها، امکانات و... دست یابند و بلیت مورد نظر خود را برای هر تاریخی که می خواهند با تخفیف ویژه پول تیکت (10 تا 95 درصد)آنلاین رزرو کرده و از آن لذت ببرند.

پول تیکت سامانه تخصصی معرفی مجموعه های آبی ایران (پارک آبی، استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی، ماساژ، آموزش شنا و ... ) است که امکان رزرو یا خرید اینترنتی بلیت استخر و پارک های آبی سراسر کشور را به صورت سریع، مطمئن و با تخفیف های ویژه برای کاربران خود فراهم کرده است.

 

کارت هدیه تفریح آبی برای چه مناسبت هایی میتواند یک هدیه فوق العاده باشد ؟

برای تمامی مناسبت های شخصی و سازمانی ، کارت هدیه تفریح آبی میتواند یک هدیه فوق العاده باشد:

تولد

تولد دوست یا همکارتان هست و میخواهید یه خاطره خاص و به یادماندنی برایش بسازید، اما روز تولدش احتمالا دوست دارد همراه خانواده باشد و یا بخاطر درگیری های کاری در محل کارش باشد. میتوانید روزتولدش کارت هدیه  تفریح آبی را کادو بدهید و خوشحالش کنید که این مناسبت را به یاد داشتید. بعدا هر وقت فرصت داشته باشد به حساب شما، هر پارک آبی یا استخری که دوست داشته باشد رزرو و استفاده کند. مطمئن باشید خاطره این روز به یاد ماندنی خواهد بود. احتمالا از خود شما هم بخواهد که به همراه او بروید.

معمولا در اطرافیان مون کسانی هستند که خیلی خودشون رو درگیر کار و دوندگی های روزمره کرده اند و وقتی برای تفریح و فراغت خودشون قائل نیستند، چه کادویی بهتر از کارت هدیه تفریح آبی که شما ازشون بخواین تا به تفریح و پارک آبی بروند تا نشاط وهیجان رو تجربه کنند و خوش بگذرونند.

روز مادر و روز زن

روز مادر است ومیخواهید این بار کادویی برای سلامتی و نشاط به مادرتان بدهید تا وقتی از روز را به خودش اختصاص دهد و لذت ببرد. کارت هدیه تفریح آبی یک هدیه مناسب هست تا با دوستانش هماهنگ کند و هر استخر و ماساژی که به خانه اش نزدیک تر هست یا دوست دارد برود، انتخاب و خیلی راحت اینترنتی رزرو کند و با خیال راحت به آنجا مراجعه کند و لذت ببرد.

روز پدر و مرد

روز پدر و مرد است و واقعا خرید کادو برای مردان خیلی سخت هست. اما اکثر مردان دوست دارند کادوهای کاربردی بگیرند. کارت هدیه تفریح آبی میتونه یه پیشنهاد خوب برای کادو روز پدر و مرد باشه که به دلخواه خودش با دوستانش هر استخر و پارک آبی که خواست، اینترنتی رزرو و استفاده کند.

عید نوروز

عید نوروز است و میخواهید بهترین عیدی را به عزیزان تون بدهید. عیدی فقط پول نیست میتواند خیلی هیجان انگیز تر باشد. با عیدی دادن کارت هدیه تفریح آبی، سلامتی و نشاط و هیجان رو هدیه می دهید.

روز مهندس، روزکارمند 

روز مهندس است ، روز کارمند است ، سالگرد افتتاح شرکت و یا سازمان تان است و ... و شما تمایل دارید به کارمندان ویا دوستانتان هدیه دهید ، کارت های هدیه  تفریح آبی میتواند یک گزینه فوق العاده برای شما باشد تا هر کارمندی بتواند استخر یا پارک آبی نزدیک به محل زندگی خود را انتخاب و از آن استفاده کند. مجبور نباشد بخاطر استفاده از کارت استخر، مسافت طولانی رو طی کند و بعضی وقت ها هم بخاطرهمین دوری از محل زندگی اش، از استفاده آن صرف نظر میکند.

 

چگونه کارت هدیه تفریح آبی را بخریم؟

1. به سایت کادونت مراجعه میکنید و با شروع خرید، مناسبتی که میخواهید انتخاب میکنید

2. نوع کارت هدیه را  تفریح آبی انتخاب کنید

3. براساس مناسبت انتخاب شده، ده ها طرح خاص و زیبا برای کارت هدیه به شما پیشنهاد داده میشود. طرح مورد علاقه خود را انتخاب و سفارشی سازی نمایید. متن دلخواه خودتان را روی کارت هدیه بنویسید. حتی میتوانید عکسی که با آن خاطره دارید را آپلود کنید تا روی کارت هدیه چاپ کنیم.

4. مبلغی که میخواهید هدیه دهید را وارد میکنید. بعد از پر کردن اطلاعات ارسال و پرداخت اینترنتی، منتظر تحویل آن درب منزل یا محل کارتان باشید. کادونت برای کارت هدیه شما، جعبه کادویی زیبایی رو به رایگان درنظر گرفته هست تا نگران کادوپیچی آن نباشید و به بهترین شکل هدیه بدهید.

 

چگونه از کارت هدیه  تفریح آبی استفاده کنیم؟ 

1. گیرنده کارت هدیه به سایت پول تیکت(درج شده در پشت کارت هدیه) مراجعه میکند و بعد از ثبت نام در سایت، در قسمت افزایش اعتبار کد هدیه درج شده روی کارت را وارد می کند.

2. از بین مجموعه های آبی سراسر ایران، پارک آبی یا استخر مورد نظر در زمان دلخواه خود را انتخاب و اینترنتی رزرو می کند و در قسمت سبد خرید، ارزش ریالی کارت هدیه بر روی سفارش اعمال میگردد.

3. بعد از تکمیل فرآیند خرید، کافیست موقع مراجعه به مجموعه آبی، کد بلیت خریداری شده را ارائه کند.

نگران نباشید راهنمای استفاده پشت کارت هدیه درج شده است.

طرح روی کارت هدیه را شما براساس مناسبت و سلیقه خودتون (از اینجا) انتخاب می کنید و طرح پشت کارت هدیه تفریح آبی به شکل زیر است:

همین الان شروع کنید:  کارت هدیه تفریح آبی رو اینترنتی خرید و درب منزل تحویل بگیرید و به هر کسی که دوستش دارید هدیه بدهید.