کارت هدیه گل و گلدون چیه؟

عنوان مقاله در بلاگ کادونت

اگر دنبال هدیه متفاوت و زنده میگردید، هدیه ای که سرزندگی و نشاط را به همراه داشته باشد،

هدیه ای که به یادماندنی باشد و با دیدن آن همواره خوشحال شود

پیشنهاد ما این هست که گل های آپارتمانی زیبا رو به عزیزان تون هدیه بدهید.

اما حتما با خودتان میگویید نمیدانید از چه گلی خوشش می آید،

نگرانید قبلا این گل را داشته باشد و برایش تکراری باشد

و یا حمل کردن گلدان برای تان سخت هست،

حق با شماست.

اما با کادونت گل و گلدون نگران هیچ کدام از این مسائل نیستید.

کادونت گل و گلدون چیه؟

کادونت گل و گلدون یک کارت هدیه است که میتوانید به مبلغ دلخواه، اینترنتی شارژ کنید و طرح مورد دلخواه تون برای روی کارت هدیه متناسب با مناسبت هدیه، انتخاب و سفارشی سازی کنید. عزیزان تون با دریافت این کارت هدیه، میتوانند با مراجعه به فروشگاه اینترنتی گل و گیاه ایران درخت، به سلیقه خودشان هر گل و گلدونی که دوست دارند، اینترنتی به حساب شما خرید و درب منزل یا محل کارشون تحویل بگیرند. در این صورت هر بار این گل زیبا رو که به سلیقه خودشان هست ببیند خوشحال میشوند و برایشان به یاد ماندنی خواهد بود.

 

کادونت گل و گلدون برای چه مناسبت هایی میتواند یک هدیه فوق العاده باشد ؟

برای تمامی مناسبت های شخصی و سازمانی ، کادونت گل و گلدون میتواند یک هدیه فوق العاده باشد:

تولد

تولد ، مهم ترین مناسبت در زندگی هر شخصی است و همواره در این روز انتظار دریافت هدیه تولد از دیگران دارند. و ما به عنوان اطرافیان شخصی که تولدش است به فکر خرید کادو مناسب برای عزیزانمان هستیم و این سوال را از خود می پرسیم که چه کادویی بخریم تا متفاوت و ماندگار باشد؟

تازه عروس و داماد، خونه نو

اگر از دوستان و آشنایان به تازگی ازدواج کرده اند و میخواهید برای تبریک به خانه آنها بروید و دنبال کادویی مناسب میگردید، چه هدیه ای بهتر از گل های آپارتمانی! خانه نویی خریدند و جهت تبریک چه کادویی مناسب تر از گل که خانه نوی شان را زیباتر و شاداب تر میکند. با کادونت گل و گلدون دیگر نگران سختی حمل گلدون نخواهید بود. دفعه بعد که به خانه شان بروید خواهند گفت این گل ها رو به حساب شما خریدیم، خیلی زیبا هستند و بخاطر این هدیه ازتون تشکر خواهند کرد.

روز مادر و روز زن

و یا روز مادر است. مادر مظهر عشق و محبت و مهربانی است و همیشه دنبال بهانه های مختلف می گردیم تا لبخند را روی لبانش بنشانیم. یکی از این راهها خرید گل و گیاه برای مادرتان میباشد اما نمیدانید از چه گلی خوشش می آید؟ پس کادونت گل و گلدون یک هدیه مناسب برای ایشان میباشد چرا که میتواند از بین ده ها نوع گل و گیاه ، گل آپارتمانی مورد نظر خود را خریداری کند و هر روز صبح با دیدن این گل ها، حس سرزندگی و نشاط پیدا کند و با نگهداری و مراقبت از آن همواره به یاد شما باشد.

روز پدر و روز مرد

روزمرد و پدر است و پدر که همیشه عاشق گل دادن به باغچه گل ها و نگهداری از آنهاست. چه هدیه ای بهتر از گل و گیاه میتواند پدر یا مرد زندگی تان را خوشحال کند و حس شادابی و سرزندگی به او بدهد؟ و چه لذتی بالاتر از این که بعد هدیه دادن کادونت گل و گلدون، کنار پدرتان بنشینید و اجازه دهید تا به سلیقه خودش از بین ده ها نوع گل و گیاه، گل مورد علاقه خود را انتخاب کند و شما برایش خرید اینترنتی را انجام دهید.

عید نوروز

عید نوروز است و میخواهید بهترین عیدی را به فرزندان و یا عزیزانتان بدهید تا در خاطرشان ماندگار شوید و با ورود بهار به زندگی، شما هم سرسبزی بهار و گل های آپارتمانی زیبایی که همیشه گل دارند، رو به آنها هدیه دهید.

روز مهندس، روز کارمند

روز مهندس است ، روز کارمند است ، سالگرد افتتاح شرکت و یا سازمان تان است و ... و شما تمایل دارید به رئیس تان یا کارمندان و دوستانتان هدیه دهید ، کارت های هدیه کادونت گل و گلدون فروشگاه اینترنتی گل و گیاه ایران درخت با امکان ارسال گل به سراسر کشور میتواند یک گزینه فوق العاده برای شما باشد.

روز معلم

روز معلم هست و میخواهید به نحوی از زحمات معلم یا استادتون تشکر کنید. گرفتن شاخه گل پیشنهاد بدی نیست اما شاخه گل دوام چندانی ندارد، در حالی که با هدیه کادونت گل و گلدون، میتونید گل آپارتمانی هدیه بدهید تا همیشه با دیدن آن به یاد شما باشد.کدوم معلم تون رو بیشتر دوست دارین؟

 

چگونه کارت هدیه کادونت گل و گلدون را بخریم؟

1. به سایت کادونت مراجعه میکنید و با شروع خرید، مناسبتی که میخواهید انتخاب میکنید

2. نوع کادونت را کادونت گل و گلدون انتخاب کنید

3. براساس مناسبت انتخاب شده، ده ها طرح خاص و زیبا برای کارت هدیه به شما پیشنهاد داده میشود. طرح مورد علاقه خود را انتخاب و سفارشی سازی نمایید. متن دلخواه خودتان را روی کارت هدیه بنویسید. حتی میتوانید عکسی که با آن خاطره دارید را آپلود کنید تا روی کارت هدیه چاپ کنیم.

4. مبلغی که میخواهید هدیه دهید را وارد میکنید. بعد از پر کردن اطلاعات ارسال و پرداخت اینترنتی، منتظر تحویل آن درب منزل یا محل کارتان باشید. کادونت برای کارت هدیه شما، جعبه کادویی زیبایی رو به رایگان درنظر گرفته هست تا نگران کادوپیچی آن نباشید و به بهترین شکل هدیه بدهید.

 

چگونه از کارت هدیه کادونت گل و گلدون استفاده کنیم؟

1. گیرنده کارت هدیه به سایت ایران درخت مراجعه میکند و از بین ده ها نوع گل و گیاه، گل آپارتمانی مورد علاقه خود را انتخاب می کند.

2. در قسمت سبد خرید، کد هدیه درج شده بر روی کارت هدیه را وارد میکند تا ارزش ریالی کارت هدیه روی سفارش اعمال گردد.

3. با وارد کردن مشخصات ارسال خرید خود را کامل می کند و گل را درب منزل تحویل میگیرد.

نگران نباشید راهنمای استفاده از کادونت گل و گلدون، پشت کارت هدیه درج شده است.

طرح روی کارت هدیه را شما براساس مناسبت و سلیقه خودتون (از اینجا) انتخاب می کنید و طرح پشت کارت هدیه برای کادونت گل وگلدون به شکل زیر است:

همین الان شروع کنید:  کادونت گل وگلدون  رو اینترنتی خرید و درب منزل تحویل بگیرید و به هر کسی که دوستش دارید هدیه بدهید.