کادو چی بخرم؟ یه پیشنهاد عالی

عنوان مقاله در بلاگ کادونت

کادو چی بخرم؟ یه پیشنهاد عالی

کادو چی بخرم؟ سوالی که هرچند وقت یک بار، مناسبتی پیش میاد، از خودمون یا اطرافیان مون میپرسیم. جالبه همیشه هم با این سوال هم خودمون کلافه میشیم هم اطرافیان مون! خب حق داریم جواب به این سوال، خیلی سخته. چون یه سوال نیست توش یه عالمه سواله. اما بدون جوابم نیست! چند تا پیشنهاد عالی و متفاوت برای کادو دادن داریم براتون.

اول بذارین ببینیم چرا کادو خریدن سخته؟ کادو خریدن سه تا مرحله داره:

سه مرحله خرید کادو:

مرحله اول : فکر کردن در مورد کادو چی بخرم؟

 

مرحله دوم: خرید کادو واقعا سخته!

 

مرحله سوم: هدیه دادن به کسی که دوستش داریم

از همه بدتر اینه که کادویی که خریدی به سلیقه طرف مقابل نباشه.

راه حل:

کادو چی بخرم؟ که به سلیقه اش باشه و هم یه خاطره به یادموندنی براش بشه؟

شاید ساده ترین راه حلی که به ذهن مون برسه اینه که پول تو پاکت بذاریم و بهش هدیه بدیم. اما واقعا جالب نیست پول تو پاکت هدیه بدیم. این یعنی دقیقا بخاطر سختی کادو خریدن من برای کسی که دوستش دارم، وقت نذاشتم براش هدیه بخرم. یجورایی یعنی ارزشی قائل نشدم.

راه حل دوم شاید کارت هدیه بانکی باشه. اما اونم دردسر های خودشو داره و براس استفاده نیاز به دستگاه کارتخوان داره. از طرف دگه  پولی که میدیم قاطی پولای دگه میشه و به عنوان یادگاری براش نمیمونه یا خاطره خاصی براش ایجاد نمیشه که لذت ببره. با این کارت هدیه شاید از سوپری محله شون مجبور بشه ماست و پنیر بخره تا تاریخ انقضای کارت تموم نشه. بیشتر وقت ها هم تاریخ انقضاش تموم میشه و ناراحتم میشه!

اما کادونت!  به همه این جوانب کادو دادن فکر کرده و سعی کرده به همه این سوالات جواب بده.  کادونت یه فروشگاه اینترنتی هست که پیشنهادهای متفاوتی برای هدیه دادن در اختیارتون میذاره تا یه خاطره به یادموندنی برای طرف مقابل بسازید.  البته همه پیشنهاد ها در قالب کارت هدیه هست تا به سلیقه طرف مقابل هم باشه.

پیشنهاد 1:

 هیجان یه پارک آبی یا آرامش استخر و ماساژ رو با کارت هدیه تفریح آبی کادو بدین

یه پیشنهاد باحال و هیجان انگیز اینه که دوست تون رو به یه پارک آبی ببرید و کلی بهش خوش بگذره. مخصوصا برای کسایی که خودشون رو خیلی درگیر کار و زندگی کردن و وقتی برای فراغت خودشون نذاشتن بهترین هدیه میتونه باشه. اما خب با این همه درگیری نمی دونید چه روزی وقتش آزاده و کدوم پارک آبی رو ترجیح میده! دوستم دارید همون روز مناسبتش، هدیه رو بهش بدید و خوشحالش کنید. کارت هدیه تفریح آبی یه پیشنهاد عالی هست برای این جور مواقع.

کارت هدیه تفریح آبی، یه کارت هدیه هست مخصوص رزرو اینترنتی پارک آبی، استخر و ماساژ و ...از سامانه مجموعه های آبی ایران یعنی پول تیکت . با هدیه دادن کارت هدیه تفریح آبی، دوست تون هر پارک آبی که دلش بخواد و هر وقت آزادی که داشته باشه اینترنتی رزرو میکنه و به حساب شما میره و لذت میبره.(فقط کافیه به ادرس سایت پشت کارت هدیه (پول تیکت) مراجعه کنه و کد هدیه روی کارت هدیه رو تو قسمت افزایش اعتبار اضافه کنه) احتمالا از خودتونم میخواد که باهم برید و خوش بگذرونید. اینطوری یه خاطره به یاد موندنی براش ساختید.

پیشنهاد 2:

احیانا اگه دوست دارید، عزیزتون وقتی آهنگ گوش میده به یادتون باشه و همش بهتون فکر کنه... کارت هدیه موسیقی کادو بدین.

تا حالا هدیه ای از جنس موسیقی به کسی هدیه کردید؟! مگه میشه؟! با کارت هدیه موسیقی میشه :)  بعضی وقت ها کادویی که میدیم فقط همون لحظه شاید خوشحال بشه و اونم شاید! و بعدش دگه فراموش میشه. اما با کارت هدیه موسیقی تا مدت ها هر لحظه هر آهنگی که گوش بده، یادش میفته که به حساب شما بوده

کادونت موسیقی یه کارت هدیه است مخصوص اشتراک موسیقی به اندازه مبلغ هدیه از اپلیکیشن نواک. گیرنده هدیه فقط کافیه به سایت درج شده پشت کارت هدیه (نواک) مراجعه کنه و اپ نواک رو دانلود کنه (میتونه از کافه بازار هم اپ نواک رو دانلود کنه). با ورود به اپ نواک، در قسمت کد هدیه، کد درج شده روی کارت هدیه رو وارد کنه و معادل مبلغ هدیه به حساب شما، تا چند ماه یا سال اشتراک موسیقی دریافت کنه و بتونه با اپ نواک در هر زمان و مکان، هر موسیقی با هر سبکی که دلش میخواد گوش بده و لذت ببره (آنلاین و آفلاین).  برای آشنایی بیشتر با اون میتونید به اینجا مراجعه کنید.

پیشنهاد 3:

با کارت هدیه گل و گلدون بذارین هر گل آپارتمانی یا کاکتوسی که دلش میخواد، به حساب شما سفارش بده

یه پیشنهاد عالی دیگه: مثلا فرض کنید دوست دارید برای کسی گل بخرید. اما نه شاخه گل که دوامش فقط چند روزه. دوست دارید از گل های توی گلدون براش هدیه بدید تا بذاره روی میز کارش، یا لب پنجره اتاقش و همیشه با دیدن اون به یاد شما بیفته. اما نمیدونید از چه گلی خوشش میاد و نگرانید قبلا از اون گل داشته باشه و تکراری باشه براش!!! از طرف دگه خرید گلدون و حمل کردن اون واقعا سخته! وقت خرید رفتن هم ندارید! کارت هدیه گل و گلدون یه پیشنهاد عالی هست برای این جور مواقع.

کارت هدیه  گل و گلدون یه کارت هدیه است مخصوص خرید اینترنتی گل و گلدون. گیرنده هدیه فقط کافیه به سایت درج شده پشت کارت هدیه (ایران درخت) مراجعه کنه و هر گلی که دوست داشته باشه به سلیقه خودش انتخاب کنه و درب منزل یا محل کارش تحویل بگیره به حساب شما. اینطوری هر وقت این گل رو ببینه به یاد شما میفته و همیشه خوشحال میشه چون به سلیقه خودش انتخاب کرده. برای آشنایی بیشتر با اون میتونید به اینجا مراجعه کنید.

پیشنهاد 4:

کارت هدیه چاپ عکس تا خاطره هاشون رو ماندگار کنند

یه پیشنهاد عالی دیگه: همه مون یه سری عکس توی گوشی مون داریم که باهاشون خاطره داریم و همیشه دوست داشتیم اونها رو چاپ کنیم تا جلوی دیدمون باشن . با چاپ عکس ها روی مکنت، شاسی، یا کتاب عکس میتونیم خاطره ها مون رو ثبت و ماندنی کنیم. اما بیشتر اوقات فرصت این کار رو ند برامون پیش نیومده، کارت هدیه چاپ عکس میتونه بهترین هدیه میتونه باشه! اما به عکس هاشون دسترسی ندارید، از طرف دگه نمیدونید با کدوم عکس خاطره  دارند یا حتی نمیدونید اجازه دارید  عکس هاشون رو بدین چاپ کنند یا نه.  کارت هدیه چاپ عکس یه پیشنهاد عالی هست برای این جور مواقع.

 

کارت هدیه چاپ عکس یه کارت هدیه است مخصوص سفارش آنلاین چاپ عکس روی شاسی، مگنت، کتاب عکس، تقویم و... . گیرنده هدیه فقط کافیه به سایت درج شده پشت کارت هدیه(عکس پرینت) مراجعه کنه یا اپ عکس پرینت رو از کافه بازار دانلود کنه وهر محصولی که دوست داشته باشه انتخاب به سلیقه خودش عکس ها رو آپلود و سفارش چاپ بده و درب منزل یا محل کارش تحویل بگیره به حساب شما. اینطوری هر وقت این کتاب عکس یا شاسی رو ببینه به یاد شما میفته و همیشه لبخند روی لباش نقش میبنده. برای آشنایی بیشتر میتونید به اینجا مراجعه کنید.

پیشنهاد 5:

مخصوص کوچولوهای دوست داشتنی، کارت هدیه داستان کودک با عکس های خوشون

اگه کسی که میخواین بهش هدیه بدین، یه نوگل تو خونه شون داره که عاشق عکس های بچه شون هست، بهترین هدیه میتونه چاپ عکس های بچه شون رو شاسی، کتاب عکس، مگنت و ... باشه که میتونید کارت هدیه چاپ عکس رو بهش هدیه بدین. اما یه پیشنهاد عالی دگه دارم براتون، فکر کنید یه کتاب داستان به کودک شون هدیه بدین که شخصیت اصلی و قهرمان کتاب داستان، کودک اونها باشه و با عکس های کودک شون، این کتاب داستان درست شده باشه. خیلی هیجان انگیزه ولی خب درست کردن یه همچین کتاب داستانی نیاز به عکس هایی از بچه شون داره که متناسب با صفحات داستان باشه. مثلا در حال غذاخوردن، در حال بازی و... شاید به همه این عکس ها دسترسی نداشته باشید با کارت هدیه داستان کودک بهشون بگید میخواستید این کتاب داستان اختصاصی رو هدیه بدید، گذاشتید تا به سلیقه خودشون عکس های بچه شون رو انتخاب و خیلی ساده تو اپلیکیشن عکس پرینت آپلود و سفارش چاپ بدن. این کتاب داستان اختصاصی یه هدیه به یادماندنی میشه براشون هم خودشون و هم کودک شون عاشق این کتاب داستان میشه.  برای آشنایی بیشتر با اون میتونید به اینجا مراجعه کنید.

پیشنهاد 6:

کارت هدیه لباس و اکسسوری تا به سلیقه و سایز خودش انتخاب کنه

یکی از هدیه های رایج و دوست داشتنی، هدیه لباس و اکسسوری هست. اما دردسر های خودشو داره. کلی وقت باید بذارید، برید خرید و آخرشم ممکنه سایز لباس براش متناسب نباشه یا خوشش نیاد و مجبور باشید که دوباره برید و تعویضش کنید. بیشتر وقت ها تو رودرواسی میمونه طرف مقابل و میشه یه هدیه بدون استفاده. اما کادونت این مشکل رو حل کرده. با کارت هدیه لباس دگه لازم نیست این مغازه، اون مغازه برید، اینترنتی کارت هدیه  رو خرید و درب منزل تحویل میگیرید و به عزیزان تون هدیه میدید و میذارید به سلیقه خودشون اونها هم به صورت اینترنتی هر لباس یا اکسسوری که مد نظرشون هست انتخاب و خرید کنند. راهنمای انتخاب سایز هم توی سایت هست و به راحتی میتونند سایز متناسب خودشون رو انتخاب کنند.

کادونت پوشیدنی یه کارت هدیه است مخصوص خرید اینترنتی لباس و اکسسوری با برترین برندهای معتبر دنیا. گیرنده هدیه فقط کافیه به سایت درج شده پشت کارت هدیه(تگ موند) مراجعه کنه یا اپ تگ موند رو از کافه بازار دانلود کنه وهر محصولی که دوست داشته باشه به سلیقه خودش خرید و درب منزل یا محل کارش تحویل بگیره به حساب شما. کادونت پوشیدنی یکی از خدماتی است که کادونت ارائه کرده که برای آشنایی بیشتر با اون میتونید به اینجا مراجعه کنید.

بازم به کادونت سر بزنید، پیشنهاد های جدید و متفاوتی تو راهه:)

کادونت واقعا تجربه لذت بخشی برای کادو و هدیه دادن هست هم برای کسی که هدیه میده و هم برای کسی که هدیه رو میگیره. یه بار امتحانش کنید مطمئن باشید از این هدیه دادن لذت میبرید. با کادونت میتونین بهترین هدیه ها رو به سلیقه کسایی که دوست شون دارید، بهشون هدیه بدید و براشون یه خاطره و یادگاری خوب رقم بزنید.